30 Ekim 2014 Perşembe

Return Of The King...

Bu fotoğrafın altına uygun zamanda bir Drogba güzellemesi yapacağım.Galatasaray'dan ayrılması ve Chelsea'ye gitmesi ile ilgili daha önce yazdıklarım var ama Drogba bu,konu yazmak olunca malzeme çok.

Nice Senelere Diego

Diego Maradona'nın bugün doğum günü...D10S 54 yaşında...İtalya günlerinden arşivlik  bir fotoğraf. Napoli'li Maradona ve Udines'li Zico...

Jawai Görünümlü Sow...


Bu adama ne olmuş yahu? Geçen sezona göre galiba 8-10 kilo fazlası var.

En Süper Lig !


Ne süper ! lig ama... Beşiktaş şampi... Fenerbahçe çok iyi oynuyor,Galatasaray her anlamda dibe vurdu ve daha 7. hafta... Bu haldeki Galatasaray'ın FB ile puan farkı 0 , BJK ile 1 ...Başka sözüm yok.

Gurbetçilerden Oluşan 11


Gurbetçi de ne tuhaf bir tanımlamadır?

29 Ekim 2014 Çarşamba

Hafta Arası Futbol


28 Ekim 2014, Salı
13:00 Tuzlaspor - Kasımpaşa (A Spor)
15:30 Chennai Titans - Mumbai City (Eurosport2)
16:00 Gençlerbirliği - Etimesgut Belediyespor (A Spor)
19:00 Akhisar Belediyespor - BB Erzurumspor (A Haber)
20:00 Chemnitzer FC - Werder Bremen (NTVSpor Smart HD)
21:30 St. Pauli - Borussia Dortmund (NTVSpor)
21:45 Sassuolo - Empoli (Tivibu)

29 Ekim 2014, Çarşamba
13:00 Kırıkhanspor - Eskişehirspor (A Spor)
13:00 Çankırıspor - Gaziantepspor (A Spor)
16:00 Bursaspor - Tepecikspor (A Spor)
19:00 Çaykur Rizespor - Trabzon Akçaabat FK (A Haber)
21:30 Hamburg - Bayern München (NTVSpor)
21:45 Roma - Cesena (Tivibu)
21:45 Inter - Sampdoria (Tivibu)
21:45 Genoa - Juventus (Tivibu)

30 Ekim 2014, Perşembe
12:00 İnegölspor - Karabükspor (A Spor)
14:30 Altay - Torku Konyaspor (A Haber)
19:00 Mersin İdmanyurdu - Hatayspor (A Haber)
21:45 Verona - Lazio (Tivibu)

31 Ekim 2014, Cuma
20:00 Galatasaray - Kasımpaşa (LigTV)
21:30 Schalke 04 - Augsburg (TRT HD)
21:30 Monaco - Reims (Tivibu)
21:45 Benfica - Rio Ave (Tivibu)
21:45 Deportivo La Coruna - Getafe (NTVSpor Smart HD)


27 Ekim 2014 Pazartesi

Tük Futbolcuların Yıllık Ücretleri

Tablo çok çarpıcı...Daha önce de paylaşmıştım ama Galatasaray dibe vurunca daha anlamlı oldu.Yabancı futbolcuların kazandığı para da çok ancak yerli futbolcuya bu paraları verirsen onları daha az paraya Türkiye'ye getiremezsin zaten.
Şu tabloda Muslera ve Sneijder dışında aldığı parayı hak eden yok,önce onu söyleyim.Herkes aldığının yarısı hatta bazıları 1/3 almalı gerçekte.
Ünal Aysal'ın en büyük hatası Burak ve Selçuk ile yapılan mantık dışı sözleşmeler.Sözleşme süresi son seneye girmeden ortada başarı ve somut bir talip yok iken bu ücret artışlı sözleşme akıl almaz duruyor.Yaş 21 olur 26 yaşına kadar sürecek 5 yıllık sözlşeme yaparsın eyvallah.Yaş 29, 34 yaşında bitecek sözleşme ve her sene 100 bin Euro artarak 2,750 -2,950 Bin Euro ayıptır,yazıktır,günahtır.
Yabancı sınırı var , 2 yıldır kötü oynamasına rağmen ilk 11'de yeri garanti,tek derdi Ferrari mi yoksa Maserati mi alayım olan adamı ne ile motive edeceksin?

26 Ekim 2014 Pazar

Bir Zamanlar Juventus

A.Del Piero ve Zlatan İbrahimovic'in Juventus günleri...Arşivlik fotoğraf.

25 Ekim 2014 Cumartesi

Los Galacticos


Sosyal medyada bir cümle okumuştum...'' Real Madrid Robben ve Sneijder'i gönderebildiği için dünyanın en büyük kulübü '' diye...Haklılar,orası başka bir boyut.

Bu İşte Bir Yanlışlık Var !


Yerli futbolcular bu paraya oynarsa yabancı futbolcuyu 1 milyon Euro ya oynatamazsın zaten...Tüm sıkıntı yabancı sınırlaması nedeniyle Türk futbolcusunun hak ettiğinin 3 katını kazanması.

Tersine Dünya


Yeni Türkiye derken gerçekten haklılar galiba...Normalde eskiden Fenerbahçe,Galatasaray'ı Galatasaray'da Borussia Dortmund'u yenerdi...

Üç Efsane Bir Arada


Stoichkov ve Koeman'ın Barcelona günleri rakip dişli ! D10S Maradona...

22 Ekim 2014 Çarşamba

CL'de Bu Gece...


Melo & Pandev


İnter-Juventus maçından bir kare...Yollar Galatasaray'da kesişti.

CL'de Günün Programı


Roma'lı Guardiola


Herkes öldürür sevdiğini...Kimi bıçak darbeleriyle kimi gollerle.
Roma'ya dönen Guardiola: "Hiçbir şey değişmedi. Totti hala sahada, ben hala kulübedeyim."


Dün Gece CL


İnanılmaz skorlar...8 maç 40 gol...Ortalama 5 gol yani.Bate maçını hadi anlarım ama Roma'yı deplasmanda hem de 7 gol ile yenmek,inanılmaz.Bunu ancak B.Münih yapardı zaten.
CL sadece lig şampiyomlarının katıldığı bir lig olursa pazarlama değeri azalacak tabii ki.Daha çok takım demek,Hasılat,reklam,para demek UEFA için...Ancak böylesi de çok zayıf takımları kura şekli gereği gruplarda averaj takımı yapıyor.

20 Ekim 2014 Pazartesi

Hafta Arası Futbol

21 Ekim 2014, Salı
19:00 CSKA Moscow - Manchester City (Smart Spor)
21:45 Schalke 04 - Sporting Lisbon (Smart Spor)
21:45 Barcelona - Ajax (Smart Spor 2)
21:45 Roma - Bayern München (NTV)

22 Ekim 2014, Çarşamba
21:45 Galatasaray - Dortmund (Smart Spor)
21:45 Liverpool - Real Madrid (Smart Spor 2)

23 Ekim 2014, Perşembe
20:00 Trabzonspor - Lokeren (Smart Spor)
22:05 Partizan - Beşiktaş (Star TV)
22:05 Inter - Saint-Etienne (İdman TV)
22:05 Tottenham - Asteras Tripolis (Smart Spor)